Verzending & Bezorging

De gemiddelde verwerkingstijd is 1 - 3 werkdagen.

Hierna wordt uw bestelling bezorgt binnen 6 - 10 werkdagen.

De totale gemiddelde levertijd bedraagt 10 - 15 werkdagen in Nederland & België.

Onze distributeurs stellen alles in het werk om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en geduld. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Als het pakket na de verwachte levertijd nog steeds niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice en zij zullen u graag helpen!

Ook sturen we u in uw bevestigingsmail de link om uw pakket te volgen. Onderaan deze pagina of via deze link: Volg je pakket kan je je pakket volgen. Je vult je ordernummer en emailadres in en je ziet de track & trace van je pakket.

U ontvangt dan een bevestigingsmail met uw gegevens. En na het verzenden van uw bestelling, ontvangt u uw tracking nummer in een andere e-mail.

Bestelling Volgen

We sturen u de track en trace direct in uw bevestigingsmail. Onderaan deze pagina of via deze link: Volg je pakketkan je je pakket volgen. Je vult je ordernummer en emailadres in en je ziet de track & trace van je pakket.

Als uw track en trace niks aangeeft of niks vindt neem dan contact op met onze klantenservice. Vaak helpt het om het ordernummer zonder # te schrijven of u heeft een ander mailadres gebruikt tijdens het bestellen.

Al onze bestellingen binnen Nederland en België worden verzonden met PostNL.

Garanties & Betalingen

- Niet tevreden? Niet tevreden = geld terug garantie

- 100% gegarandeerde levering, 14 dagen retourrecht

- 7 dagen per week beschikbaar

- Gratis achteraf betalen met Klarna

- Alleen online verkrijgbaar bij zoetzonnetje.nl

Als u een defect product ontvangt, hebt u recht op een nieuw product.

Als u niet langer geïnteresseerd bent in het product, kunt u ons dat laten weten via onze e-mail support.

✉️ info@zoetzonnetje.nl

Ja, zeker! Wij gebruiken de meest gangbare (en ook verzekerde) betaalmiddelen in Nederland en België.

Wij garanderen veilige betalingen met:

- IDEAL

-Bancontact

- Paypal

- Klarna Pay Later

- Sofort Banking

- Credit card: MasterCard, Visa, Maestro en AMEX.

Wij accepteren betalingen via IDEAL, Bancontact, Klarna, Sofort, Credit Card, Paypal, Apple Pay, Google Pay & Amex.  Als u niet zeker weet of uw betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betaalpagina om uw betaalmethode te bevestigen.

Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze beveiligde betaalpagina. Als u iets wilt kopen, klikt u op "Toevoegen aan winkelwagentje" op een van onze producten en plaatst u uw bestelling.

Restituties & Service

Niet tevreden = geld terug, is onze garantie. Stuur ons een e-mail en onze klantendienst zal het probleem voor u oplossen!

Om in aanmerking te komen voor een terugbetaling, moet u aan een paar voorwaarden voldoen:

1. U moet binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons opnemen.

2. Het product mag niet gebruikt zijn. U kunt het product bekijken en beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen.

3. Het product is onbeschadigd. Het product is in zijn oorspronkelijke verpakking.

Wij zullen uw aanvraag binnen 2 werkdagen behandelen en in het geval van een terugbetaling zal uw geld binnen 1-3 werkdagen terug op uw rekening staan.

✉️ info@zoetzonnetje.nl

Soms komen e-mails om een of andere reden niet aan bij onze klantenservice. Heel vervelend. Om te voorkomen dat u niet gehoord wordt, hebben wij de oplossing. Geen antwoord op uw e-mail na een werkdag? Dan kunt u ons een privébericht sturen via Facebook Messenger en wij zullen uw probleem oplossen!

Volg je pakketje

Hieronder vind je de link om je pakketje te volgen: